Bedrijfsfeest

Celebrate Success

Zakelijke successen en mijlpalen zijn er om gevierd te worden. Of je jouw bedrijfsfeest nu invult met een kleinschalige borrel of een uitbundig  jubileum met al je personeel en relaties, op één van onze locaties óf bij jou: wij geven er de At The Binck touch aan. Puur en stoer maar met oog voor detail.

Wij bespreken graag de mogelijkheden met je voor een onvergetelijk bedrijfsfeest. Zodat jij eventjes niet hoeft te werken…

Zalen:

Laurenszaal

Aantal m² = 382

De Laurenszaal is een mooie lichte ruimte met een vaste bar! De zaal heeft eigen toiletten,  een eigen entree met de mogelijkheid gebruik te maken van het gezamelijke terras. Daarnaast is er aan de andere zijde van de zaal een intieme binnentuin.  De Laurenszaal is standaard uitgerust met een basis aan techniek, WiFi en meubilair, waaronder een gezellige loungehoek.

  • Borrel:       tot 400 personen
  • Feest:         tot 400 personen
  • Diner:        tot 200 personen
  • Plenair:     tot 250 personen
  • Talkshow: tot 120 personen
  • Invulling op aanvraag!

Zalen:

Saturnus

Aantal m² = 416

Een borrel of feest organiseren? Saturnus is your guy! Deze ruime, industriële locatie vindt je in het hart van het hippe woon en werkgebied van de Binckhorst. De loods heeft een eigen terras, dat ook als entree gebruikt wordt. Zo komen jouw gasten al voor binnenkomst in The mood! Saturnus is uitgerust met een sfeervolle bar, eigen toiletten en krachtstroom om elke vorm van entertainment te kunnen dragen. Tevens is er een basis aan meubilair aanwezig. Op zoek naar EASY entertainment? Geen probleem, wij beschikken standaard over een aantal games, zoals tafeltennistafel, voetbaltafel en dartbord.

  • Borrel:       tot 400 personen
  • Feest:         tot 400 personen
  • Diner:        tot 200 personen
  • Plenair:     tot 250 personen
  • Talkshow: tot 120 personen
  • Invulling op aanvraag!

Nice drinks & Tasty food

Bij At The Binck staat gastvrijheid en beleving op nummer één. Dit gaat naadloos samen met de smaakbeleving. Door de jaren heen hebben wij een eigen stijl ontwikkelend. Wij serveren een passend foodproduct voor ieder moment van de dag. Van morning bites tot home made sweets, healthy lunch tot een stoere borrel of eigentijds diner. Dat alles met de At The Binck touch!

Ons foodproduct is opgebouwd volgens het 80:20 principe: 80% plantaardig en 20% dierlijke gerechten. Daarbij spelen het seizoen, “no waste” en eerlijk geproduceerde producten een belangrijke rol. Uiteraard blijven onze gerechtjes om je vingers bij af te likken…

  • Koffiearrangement            vanaf €6,50 p.p.
  • Drankarrangement 1 uur  vanaf €8,75 p.p.
  • Borrelassortimenten         vanaf €3,10 p.p.
  • Diverse lunches                  vanaf €10,75 p.p.
  • Walking/sitdown diner    vanaf €22,50 p.p.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!

“Celebrate the moment”

2 uur

Wat de gelegenheid van het bedrijfsfeest ook is; een jubileum, de afsluiting van een seizoen of zomaar: Wij geven er de At The Binck touch aan. Stoer, puur en met oog voor detail. Vriendelijk, een tikje eigenzinnig en bovenal gastvrij, zo ontvangen wij jouw gasten. Wij serveren stoere bieren, fijne wijnen, verfrissende limonades en food you can’t resist!  “Celebrate the moment”!

  • Drinks
  • Bits & Bites
  • Inrichting & aankleding
  • Geluid & verlichting
  • Personeel

 

 

Vanaf €44,- p.p.

*Prijzen zijn berekend op gezelschappen van 100 personen. Voor kleinere gezelschappen geldt een toeslag. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen, exclusief btw en exclusief locatiehuur.

“Partytime”

4 uur

Wat de gelegenheid van het bedrijfsfeest ook is; een jubileum, de afsluiting van een seizoen of zomaar: Wij geven er de At The Binck touch aan. Stoer, puur en met oog voor detail. Vriendelijk, een tikje eigenzinnig en bovenal gastvrij, zo ontvangen wij jouw gasten. Wij serveren stoere bieren, fijne wijnen, verfrissende limonades en food you can’t resist!  “Partytime”

  • Drinks
  • Bits & Bites
  • Inrichting & aankleding
  • Geluid & verlichting 
  • Personeel

 

Vanaf €82,- p.p.

*Prijzen zijn berekend op gezelschappen van 100 personen. Voor kleinere gezelschappen geldt een toeslag. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen, exclusief btw en exclusief locatiehuur.

Upgrades toevoegen aan het arrangement?

More Time?
De toeslag van de dranken zijn €6,- per persoon per uur

More Drinks?
Voeg dan Processco toe aan je arrangement vanaf €6,- per persoon. Of  gedestilleerde dranken vanaf €15,00 per persoon

Don Ostra | Hermit Dutch Coasta
Laat je meenemen op een smaakreis van zout naar zoet met onze gin & tonic bar!*

Tasty Food!
Een eigentijds, creatief, gevarieerd en duurzaam diner vanaf €19,50 per persoon

Catchy Music?
Kies voor de juiste live muziek tijdens jouw event met Music factor!*

Op zoek naar een uniek en speciaal event op maat of vragen? Neem dan contact met ons op!
*Prijs op aanvraag