Bruiloft of huwelijksfeest

Yes I do!

Als je binnenkort in het huwelijksbootje stapt en op zoek bent naar een bijzondere locatie waar je het ja-woord kunt geven met de mensen die jullie dierbaar zijn? Dan is At The Binck-Saturnus de juiste locatie voor een onvergetelijk dag! Saturnus, de sprookjesachtige locatie van At the Binck, ligt in het hippe gebied van de Binckhorst. Deze industriële omgeving is de uitstekende plek voor een sprookjeachtige huwelijksfeest. Na de officiële ceremonie met de robuuste muur als backdrop kunnen jullie een toost uitbrengen en de bruidstaart aansnijden. Wanneer het weer het toelaat kan dat zelfs buiten bij de ruime entree! Aansluitend kun je genieten van een heerlijk diner dat we samen met onze chef-kok voor jullie samenstellen. Sitdown of een walking dinner met food trucks, just name it!

Tot slot sluiten jullie de dag af met een spetterend feest onder begeleiding van een toffe DJ of band! This wedding Rocks!

Saturnus

Saturnus is een oude fabriekshal omgetoverd tot unieke, industriële en stoere evenementen locatie. Het authentieke dak, de bar gemaakt van een oude zeecontainer, de vintage meubels, de verrassende muurschildering en de riante lichtinval maken een perfect decor voor een onvergetelijke dag. Bovendien is er een ruime buitenruimte beschikbaar voor het ontvangst, de borrel of de receptie.

Capaciteit

  • Huwelijksvoltrekking max. 150 personen
  • Sit-down diner max. 150 personen
  • Walking dinner max. 200 personen
  • Receptie/Feest max. 300 personen

Op locatie

Heb je zelf een toffe locatie? Bijvoorbeeld je achtertuin, een weiland of een boerderij van vrienden of familie? Ook daar helpen wij jullie graag verder. Wij geven er de At The Binck touch aan. Stoer, puur en met oog voor detail!

Hoe hebben anderen verloofden ons ervaren?

Mike & Puck

Top eten. Top locatie en geweldige service. Dank voor de bijzondere herinnering!

Tom & Sieske

Wij hebben een fantastische dag gehad en dat had niet gekund zonder jullie! Heel veel dank voor alles wat jullie hebben gedaan in voorbereiding, opbouw, afbouw en natuurlijk de dag zelf.

Olivier & Casper

Team ATB. Mega bedankt! Wat een waanzinnige dag hebben jullie voor ons verzorgt. Een om nooit meer te vergeten.

“I Said Yes”

3 uur

Na de bijzondere ceremonie willen jullie natuurlijk proosten met jullie dierbaren. Dit kan met het  “I Said Yes” arrangement

Onderstaand is een volledige beschrijving inclusief alle items in het complete arrangement.

  • Ceremonie met Prosecco
  • Borrel met Drinks
  • Bits & Bites
  • Inrichting & aankleding
  • Geluid & verlichting
  • Personeel

 

Vanaf €64,- p.p.

*Prijzen zijn berekend op gezelschappen van 100 personen. Voor kleinere gezelschappen geldt een toeslag. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen, exclusief btw en exclusief locatiehuur

“Bride’s Dream”

5 uur

Na de ceremonie en de toost ook een diner met al jullie dierbaren? Dat kan met het  “Bride’s Dream” arrangement. Onderstaand is een volledige beschrijving inclusief alle items in het complete arrangement.

  • Ceremonie met Prosecco
  • Inrichting & aankleding
  • Geluid & verlichting
  • Diner met wijnarrangement
  • Personeel

 

Vanaf €140,- p.p.

*Prijzen zijn berekend op gezelschappen van 100 personen. Voor kleinere gezelschappen geldt een toeslag. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen, exclusief btw en exclusief locatiehuur

“Fab Favors”

8 uur

De hele dag genieten met al jullie dierbaren? Van A tot Z geregeld!  Ons “Fab Favors” arrangement verzorgd de ceremonie, toost, diner en een feestavond. Onderstaand is een volledige beschrijving inclusief alle items in het complete arrangement.

  • Ceremonie met prosseco
  • Borrel met drinks
  • Bits & Bites
  • Diner met wijnarrangement
  • Inrichting & aankleding 
  • Geluid & verlichting
  • Personeel

 

Vanaf €182,- p.p.

*Prijzen zijn berekend op gezelschappen van 100 personen. Voor kleinere gezelschappen geldt een toeslag. Genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen, exclusief btw en exclusief locatiehuur

Ontzorgen

Jouw idee is de basis. Onze ervaring, kennis en oog voor detail zorgen voor de rest. Van locatie, aankleding, entertainment en techniek tot stoere bieren, fijne wijnen en eerlijk eten. Met ons groot sociale hart en passie voor organisatie zorgen we ervoor dat het een onvergetelijke en bijzondere huwelijksfeest wordt.

Partners

Een huwelijk organiseren doen we niet alleen, wij werken graag samen met onze partners!

Nienke van Denderen Fotografie | Bruidsfotografie

Zeg maar Kaas | Bruidsfotografie

Crossmarcpictures | Bruidreportages

Boozed brand building & design | Eventstyling

Zorg voor party | Feestartikelen & Ballondecoraties

Boeketterie Wassenaar | met passie en zorg de mooiste bloemen voor iedere gelegenheid

Music Factor | makes good Music Sound Better

Spinkit | Moved by Music

Accor Hotels | Diverse locaties in Den Haag